دکوراسیون داخلی خانه کوچک در نیاوران| دکوراسیون لوکس و مدرن
نوشته شده توسط : شبنم قلی پور

دکوراسیون داخلی خانه کوچک در نیاوران

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هویار افتخار دارد با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

دکوراسیون هویار، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

شرکت دکوراسیون داخلی هویار

تلفن : 88193236

موبایل : 09123839367 – 09123996278

فکس : 88193236

آدرس سایت:https://hooyar-office.com

 

دکوراسیون داخلی خانه کوچک در نیاوران، سبک های مختلفی برای دکوراسیون منزل وجود دارد. گزینه های رنگ، سبک مبلمان و چیدمان اشیا در یک اتاق نامحدود است. مبلمان و تزیینات دیوار تنها آغاز کار در مورد دکوراسیون منزل است. لوازم و تزیینات بسیار دیگری نیز وجود دارد که می تواند خانه شما را زیبا کند.

• پالت رنگ تک رنگ
طرح رنگی تک رنگ متشکل از رنگ های سفید، بژ و خاکستری نمونه ای از فضاهای با طراحی مینیمالیستی است. این روند به دنبال کاهش فرم‌ها و رنگ‌ها به ساده‌ترین حالت‌ها، ایجاد فضاهای مطبوع، روشن و ظریف است. پالت رنگ شامل سایه های طبیعی روشن و ملایم مانند خاکستری سرد و گرم است که با رنگ های آبی و برهنه نرم می شود.

ایجاد یک فضای مینیمالیست گرم و دلپذیر
فضاهای مینیمالیستی فوراً به دلیل ظاهری واضح، تمیز، بدون درهم و برهم و تک رنگ قابل تشخیص هستند. شلوغی فضا به از هم ریختگی ذهن و ایجاد حس آرامش بصری کمک می کند. با این حال، برخی از طرح های مینیمالیستی این خطر را دارند که کمی بی روح شوند. برای جلوگیری از این امر، و برای اطمینان از اینکه فضای طراحی شده با مینیمالیستی شما نیز حسی خوشایند دارد، می‌توانید چند لمس کوچک انجام دهید. چه آشپزخانه، اتاق خواب یا فضای نشیمن، در اینجا چند راه برای اضافه کردن گرما و رنگ به اتاق های مینیمالیستی شما وجود دارد.

سایه ها و بافت های مختلف را با هم ترکیب کنید
هنگام استفاده از پالت رنگی تک رنگ، یک راه عالی برای آوردن گرما به فضا، ترکیب سایه های مختلف و ترکیب بافت ها است. به عنوان مثال، استفاده از کاغذ دیواری کتان و پارچه‌های پشمی نرم و فرش‌ها در اتاق خواب به گرمای آرامش‌بخش می‌افزاید. در حمام، بافت و دانه الگوهای کاشی می‌تواند جذابیت بصری را به همراه داشته باشد و در عین حال پالت رنگی خنثی را حفظ کند، در حالی که لوازم چوبی می‌توانند عناصر تیره، سفید یا بتونی را نرم کنند.

شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هویار در زمینه بازسازی، بازسازی خانه های قدیمی، بازسازی و نوسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی ویلا، چیدمان منزل، طراحی و اجرای طرح و … می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: